Wednesday 4 January 2012

my INTEREST in LIVE right now!!!

drumer plzzzzzz.............. K-POP!!!!!!!!!!!!! hohoho.. *xbetul ket.. pale agk2 pening... k-pop?? kenaper3?? sebab handsome lawh... huhu.. diorg kelakar... pandai nyanyi... pandai dance.. main alt muzik dgn baik... pandai berlakon... mcm2 lagi laa... dalam byk2 artist k-pop.. idol star kt korea... aku PALING minat dkt SUPER JUNIOR... sebab diaorg lah aku berkenalan dgn k-pop... diaorg lah first korean yg aku kenal... SORRY SORRY.. lagu diaorg yg first aku dgar... time tu member2 aku la yg kenalkan diaorg kat aku... diarg ckp ader group korea handsome gler... aku pon g lawh tgk kt u-tube... now,this is the result!! aq gler korea dari member aq yg kenalkan tu.. hoho... sume korea!! nasib bek EYFA sekepala dgn aku... ader geng gler korea... menyesal mereka2 yg kenal kan aku kt dunia k-pop niey... ^_^


## gambar mereka menyusul.... :))

No comments:

Post a Comment