Saturday 7 January 2012

sekolah??? ada apa dengan sekolah??? hohoh

ASSALAMUALIKUM...
Salam Sejahtera... Salam 1 Malaysia... hoho!! dan salam sayang... ;))
Ada apa dgn sekolah?? mcm ader lawh!! *APTB dengar cer ADD MATH  merupakan subject yg pling susah!! aku pon jd kcut laa... ermm.. xtwu mcm mner nak sedapkan hati niey.. ary jumaat,,ckgu yang ajar aku add math,,BONDA.. masok kelas.. pas tuwh dyer tnye bdk2 yg amek PRINSIP AKAUN... siyes ke nak amek course tu... sume angguk!! kalau aku,,jngan harap! time form 3 pon da susah.. niey kan plak aku nak siyes amek akaun.. aku x snggop.. serious aku ckp!! susah kot.... emm.. penat la nk cter lbih2.. cniey je la ea... hehehe... XDD

##lain2 topik akan menyusul sebentar lagi!! hoho.. lau rajin laa.. x? esok la smbong... wassalam..

No comments:

Post a Comment